Dylana Donker op Facebook

Dylana Donker op Twitter

Dylana Donker op Instagram

Tel: 0252-769 103   |   E-mail: info@dylana-donker.nl

Lidmaatschap

De tarieven van Dylana’s Dance Center, zullen met de start van het nieuwe seizoen worden aangepast. Ook de manier van incasseren.
Met ingang van seizoen 2020/2021 incasseren we elke 4 weken afhankelijk van je leeftijd, het soort les en het aantal keer per week dat je bij ons komt.
Gezien de tijd waarin we leven en we nog wel een tijd zullen leven, zal het aantal mensen per les in de zaal anders worden.  Afhankelijk van de maatregelen die worden getroffen, is een maximum aantal mensen in de zaal toegestaan.

De tarieven per les:

Aantal
X
per week

 

Adults 
Dance
Only

Dance
Workouts
18+

Adults
Dance & Workouts Combi

Kids&Teens
&
Juniors

Dance
Couples
18+ 

1x per week   € 9,00 € 8,50    € 7,50 € 10,00  
2 x per week   € 6,50 € 6,25 € 6,40  € 6,00   
3 x per week+   € 5,25 € 5,00 € 5,10  € 5,00   
Combi 4x per week +       € 5,10    


Meest gestelde vragen (Q&A)

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen rondom ons vernieuwde lidmaatschap.

Q. Hanteert DDC een maandabonnement en kan ik het maandelijks opzeggen?

A. Onze lidmaatschappen zijn seizoensgebonden en niet per maand opzegbaar. Dit seizoen loopt 31 augustus 2020 tot en met 26 juni 2021. M.u.v. het stijldansen, dit stopt 1 maand eerder.

Q. Op welke dag van de maand vindt de automatische incasso plaats?

A. Jouw persoonlijke abonnement start op de dag dat jij je inschrijving online afrond via onze app, daarna zal er vanaf die inschrijfdatum, om de 4 weken een automatische incasso plaatsvinden via SEPA Mollie Payments.

Q. Kan ik ook het dansseizoen in 1 keer betalen?

A. Het is mogelijk om het lidmaatschap in 1 keer te voldoen, je ontvangt dan 5% korting.

Q. Ik had voorheen een losse rittenkaart voor Strong Nation®, blijft dit nu ook zo?

A. Je kunt nog steeds de Strong Nation® lessen via een rittenkaart aanschaffen, nu via onze online app.

Q. Ik heb geen smartphone, kan ik evengoed lid worden via de app?

A. Onze app is een online applicatie, die via een pc, laptop of tablet ook te gebruiken is.

Q. Moet ik i.v.m. de vernieuwde COVID-19 protocollen mezelf voor elke les opnieuw aanmelden?

A. Door deze nieuwe manier van inschrijven ben je altijd automatisch aangemeld voor een les. Kom je niet, dan is het wel noodzakelijk je via de app af te melden. Niet alleen om dit door te geven aan DDC, maar ook omdat er dan een plekje vrijkomt voor iemand  anders. Afbellen of mailen voor een les is daarom niet meer mogelijk.

Q. Ik ben verhinderd om deel te kunnen nemen aan de les, kan ik deze les inhalen?

A. Bij onze Dance & Workout classes die meerdere keren per week worden aangeboden, is dit mogelijk. Vergeet je daarom niet af te melden om plek vrij te maken voor een ander en jezelf aan te melden voor een inhaalles.

Q. Ik dans in een wedstrijdteam, welk abonnement heb ik nodig?

A. Onze wedstrijddansers, die via auditierondes zijn toegelaten, zijn verplicht om minimaal 3 lessen per week te volgen. Er zijn 2 selectie uren op de vrijdag en een les naar keuze nodig, plus het Talent Program dat periodiek wordt aangeboden.

Q. I’m an Expat and would like to follow some classes while staying in the Netherlands. Do I need a subscription?

A. We provide different classes to fit your busy weekly schedule like Strong Nation and Zumba. We offer a Punch Card for expats only, or single classes (losse les).

Q. Ik heb een onregelmatig werk/reisschema en kan daarom geen abonnement nemen. Kan ik evengoed lessen volgen?

A. Via onze online app is het mogelijk om een losse les te kopen indien er plaats is. Tijdens onze danslessen werken we aan een vaste choreografie, we adviseren daarom de Dance & Workout classes.

Q. Moet ik inschrijfgeld betalen om lid te worden?

A. Komend seizoen zullen we geen inschrijfgeld rekenen voor nieuwe leden. Door het toepassen van de COVID-19 regels is er minder plaats in de les. Het gevolg is dat we pas nieuwe leden aan kunnen nemen na voor-inschrijvingen van onze oude leden en daarna op chronologische volgorde de verdere aanmeldingen zullen verwerken.

Q. Ik had een Club Card van DDC met een tegoed erop, kan ik dit evengoed nog gebruiken?

A. De pas is niet meer bruikbaar voor het inchecken, maar de tegoeden blijven wel bestaan en daarmee kun je op vertoon van je Club Card evengoed nog komend seizoen drankjes bestellen. Er kan geen nieuw tegoed meer op worden opgewaardeerd. Vanaf januari 2021 kan er een tegoed op de app worden gezet. 

Q. Mijn kind wil lid worden en heeft nog geen smartphone, kan ik de app op mijn telefoon downloaden voor haar/hem?

A. Je kunt het account aanmaken met de naam van de leerling, maar met de betaalgegevens van de ouder en zodoende op je eigen telefoon downloaden. Dit heet een familie account.

Q. Mijn dochter/zoon heeft een smartphone en wil zelf de app downloaden, maar wij als ouders betalen het lidmaatschap. Kan dit?

A. Je kunt het account aanmaken met de naam van de leerling, met de betaalgegevens van de ouder, dit heet een familie account. De facturen zijn dan alleen via de desktop applicatie voor de ouders in te zien, of via de telefoon waar de app op is gedownload.

Q. Ik wil graag eerst even langskomen, kan dat?

A. Vanwege de toegepaste COVID-19 regels is onze lounge voorlopig gesloten en daarom is het niet mogelijk om onaangekondigd langs te komen. Vrijblijvend kennismaken is alleen mogelijk op afspraak. Een gratis proefles is aan te vragen en via onze online app te boeken indien er plaats in de les is.

Q. Is DDC gesloten tijdens de officiële vakanties en feestdagen?

DDC is gesloten tijdens vakanties en feestdagen volgens de schoolvakanties van regio Noord. Zie onze agenda voor de exacte data.